Välkommen!

Här finns all min inspiration och passion samlad. här blandar jag mina intressen för att skriva och inreda och dekorera som jag haft som intresse sen tonåren. Jag tycker om motpoler, svart mot vitt, gammalt mot nytt, det blanka mot det matta o.s.v och en klick från orienten som pricken över i:et . Har ingen speciell stil utan jag mixar och matchar. Kom in, have a seat, och välkommen tillbaka:)

tisdagen den 22:e juli 2008

Johan Engbergs antik







Kan inte låta bli att visa lite från http://johanengbergsantik.com/ . De har så mycket fint och nu har det kommit in lite nytt. Gå gärna in och titta på deras galleri! Hittade en fin turkos plåtbalja som jag skulle vilja ha som påminde mig om den som http://dreamlifeincity.blogspot.com/ har på sin sida under etiketten april och datorstrul, oj va långt och krångligt detta blev. Bilden kan jag inte riktigt släppa, för precis så vill jag ha det! Gå in och titta på hennes sida oxå, mycket fint! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:


foto: villaprestige.dk

vårlängtan!

vårlängtan!
Låt dig inspireras och planera kan man ju alltid göra trots att snön ligger som betong på marken! Här kommer ett planteringsbord från Isabella Smith. De säljer ju även fröer och lökar, ska ta en närmare titt på dem. Ha en jätte bra dag!

Vill ha!

Lyktor från nordljus